orkar inte leta rada på sladden till mobilen, så ni får vänta ytterligare på bilderna.

Det blev ingen powernap förut, ist fick jag åka iväg och träna barnen. Shit vad ungar det var idag. Förstår att dom inte klarade sig utan mig ;)

Just nu är jag ensam hemma, skönt. Så jag passar på att dunka lite musik. Dunka lixom, asfult. Men ja, alla ord kan inte vara fina.

Om en timma ska jag iväg på träning. Kan inte denna timma gå fort? Please!

Vi höres imorgon. Om det inte är så att jag absolut inte sitter vid datorn. Vilket jag inte tror kommer hända. Var utan dator en hel vecka och höll på att få spader. Inga bra tecken precis. Så, vi hörs imr!


Postat av: Richardemmy

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 14:08:42
URL: http://richardemmy.blogetty.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!