sliten efter en sjukt rolig natt

Skolan har varit seg. Trött var man också. Men det är ju inte så konstigt. Kom hem vid ett inatt.
Skriver mer i ett annat inlägg om vad vi gjorde. Heh.

Har precis kommit hem från stan med Madde. Vi han med en trevlig fika på ringduvan där vi satt och snacka gojja. Sjukt är det enda jag kan säga. Fyfan vad lågt! Du är sjukt bra M <3<3
Nu ska jag sticka in huvudet i garderoben och hitta något som jag kan ha på mig ikväll.
Orkar inte vara jättefin, så det får bli något enkelt.
Då kanske jag också ska säga att jag skall på partay, 18 års fest för Sara.
Nej nu ska jag sätta igång, så jag kommer iväg till M någongång :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!