du är den absolut bästa.

Fina blommor, vita och blå står nu i en vas på vardagsrumsbordet.
Hoppas dom håller ett tag.
Vad som händer idag vet jag inte riktigt, de återstår att se.
Igår släppte jag några tårar när jag fick ett väldigt fint mail av värlens bästa I. Vi båda ger och tar. Tanken om att vi inte kommer ses fem dagar i veckan gör mig rädd. Men jag är nästan säker på att vi kommer fortsätta hålla kontakten. Vi har något spec, som någon sa till oss en gång. En som aldrig sätt oss. Jag håller fast vid allt du gjort för mig. Du har sått kärlek i mitt hjärta!

Nej nu ska jag sätta mig ute i solen en stund. Bäst att börja bygga på lite färg så man inte är värsta blekfisen till studenten. Fast juste, jag ska göra en soldusch så det spelar inte så stor roll igentligen.
Okeeeey, detdär var inte intressant. De jag skriver börjar spåra ur lite.

Hejsvejs.

Igår skrev jag en dikt förresten, enjoy.

Mycket ork har fallit bort och tårar har torkats bort.
Så mycket outtalat, så många frågor.
Klumpen kommer alltid finnas kvar, var eviga dag.
Allt i kroppen känns så utnött. Själen är så trött så trött.
Efter gråt brukar ro sig finna.
Jag ska övervinna och sedan försvinna.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!