fårö by night, fylla och fight.

Har precis packat klart mina grejer. Eller jag letar efter en klänning som inte vill hoppa fram.
Undrar vart den kan ligga i alla dessa klädhögar?
Får nog klara mig utan den, I guess.
Om bara en liten stund åker jag, tar fyra färgan. Tar ej med mig datorn. Så ni vet.

Idag har jag haft en mysstund med Irene, vi åt mat och pratade om allt från himmel till jord.
Jag älskar denna människa så oerhört mycket. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Utan hennes hjälp hade jag aldrig klarat detta. Tack, än en gång <3
Har även haft samtal med Käthe. Skönt att få släppa på stenarna ibland.

Nej nu måste jag dricka upp min smoothie och fortsätta leda efter klänningen.

Ha en bra valborg, allt folk! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!