k

Två kvällar med festande resulterade att min bakis kom idag. Heh. Fast så farligt var de inte, bara en trevlig huvudvärk.
Har varit och hämtat mine två klänningar och skor jag köpte från nelly. Skall ha det på studenten. Dock vet jag inte vilken av klänningarna jag skall ha, men det hinner jag tänka på. Allt satt perfa. Nu är det nära, riktigt nära.

Idag i skolan hade vi redovosning sen fick vi sluta. Sooofta. Fast det var iof halv elva, men ändå!
Har varit och tränat barnen, jag var ensam men det gick bra ändå.

Nu ska jag äta fiskbullar sen ikväll ska jag testa att träna med mitt sträckta ledband i knät. Får se hur det går.
Hade tydligen fått tid till ortopeden på tosdag, okkkkey? Det visar sig varför när jag kommer dit.
Tjaaaobrao.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!