saknar min älskling

Dagarna flyger fram som aldrig förr och om exakt två månader tar vi studenten.
Jag börjar helt ärligt bli nervös. När jag ska ta förväl av alla, jag kommer gråta blod.
Dom här tre åren har varit riktigt jobbiga men ändå dom bästa i min skolgång. Har funnit såna underbara vänner. Det skrämmer mig att vi inte kommer ses 5 dagar i veckan.
Nej usch nu blev det känsligt, vi pratar om något annat.

I fredags var vi ju i sthlm med klassen. Det var rätt kul faktikst. Studiebesöket var intressant och lärorikt.
Igår var jag och bror ute vid farmor en sväng.
Idag vet jag inte vad som händer, skall nog kanske åka ut till fårö och hämta Elin. Hon har nämligen inte bil. Men får se hur det blir. Kanske ska passa på att baka när jag är baksugen. Men om jag gör det eller ej återstår att se.

Här får ni en bra låt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!