sommar nu tack

Gud vad jag har varit lat idag. Har bara suttit framför tv och ätit en massa.
Nu är det bestämt, skall sälja min bil. Kommer aldrig ha råd med den nu när jag slutar skolan och inte har ngn fast inkomst. Jobb vet man aldrig när man får.
Det tar emot att sälja den, min lilla pärla. Har inte alls haft den länge. Men vad ska man göra lixom?
Kommer hitta någon senare i livet :)
Jag har även bestämt mig för att dra utomlands i september. Två veckor. Får tillbaka en rejäl summa pengar från förra sommaren. Wohoo. Plus att jag skall jobba som en galning i sommar igen. Jag älskar solrosen.

Kommer bilder senare från promenaden jag var ute på :)


Postat av: sophie

Tack så jätte mycket :)

2011-04-19 @ 20:44:14
URL: http://repoc.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!