:)

Igår hade jag fullt upp, som idag. Typ.
Åkte till skolan vid åtta trots min lediga dag. Mötte upp Rebecca Kolmodin och åt frukost tsm.
Sedan åkte vi till henne i Hörsne och hämtade grejer sen tbx till skolan.
Satt och pluggade lite vid Irene. Blev inte så mycket plugg som jag hade tänkt, men lite iaf. Dock det.
Runt ett tiden åkte vi hem och bakade bröd sedan tbx in till stan då vi kollade runt i affärer.
Sedan var det träning och boms i säng när vi kom hem.

Idag ringde alarmet 6.30, ja ni läste rätt.
Kl 8.30 satte matchen igång i södervärn mot folingbo. Gotlands tredje bästa lag i div 2 och vi höll nollan i två av tre perioder. Men dock så smet 4 mål in för dom.
Men vi är stolta över våran insatts :)
Sedan dess har jag och Charlotte kollat innebandy i sädernvärn och kom nyss hem.
Skall snart springa in till henne. Hon är hemma själv och ville ha lite sällskap.

Ikväll blir det iaf bara en hemmakväll med familjen. Skall även vara fyllechaffis, päängar.

Kort och gott, skriver imorgon.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!