sliten tjey?

Dagen har bara bestått av att sova, iprincip.
Vaknade elva, tog en liten prommenad till affären, satte på skärgårdsdokton, somnade vid ett och vaknade precis.
Ingen kan inte påstå att jag inte vilat idag iaf. Heh.
Jag tror att jag ska åka och kolla på träningen ikväll, kanske ta med mig klubban och skjuta lite. Det låter som en bra idé tycker jag.
Får se om mamma tycker den är lika bra. Jag är lite oräker på det ;)

Imorgon tror jag att det blir skola för min del.



Postat av: A D E L I N A

sv: jag mår bara bra =) vad har du för planer inför helgen? kram!

2011-02-17 @ 14:28:53
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!