sven thomsson

Idag är det två år sedan farfar gick bort. Två år som gått väldigt fort.
Jag kan fortfarande se när du ligger i sjukhussängen, bara någon timme efter du lämnat oss.
Du var blek, kall och insjunken.
Jag minns allt, kommer alltid att minnas.
Det var riktigt jobbigt att ta förväl av dig. Jag kan fortfarande släppa en tår när jag tänker på det.
Men folk lever och folk dör. Ingenting man kan ändå på.
Tråkigt nog dör folk alldeles för tidigt, som du.
Vi alla saknar dig. Väldigt mycket. Tack för tiden jag fick spendera med dig <3



Postat av: jenny

sv: allt är bra med mig också :D

2011-02-06 @ 21:05:56
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/
Postat av: Jessica

Världens finaste moffa <3 <3 <3

2011-02-15 @ 14:40:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!