tjing

Nu sitter jag här igen.
Har precis kollat på sos västkust. Bra skit detdär. Tänkte även dra igång några avsnitt på kanal5.se.
Det blev riktigt god mat, kyckling och ris. Så det blev inge chipps och dipp. Lika bra de. Blev mätt som en plätt.
Dock är jag hungrig igen, men det får gå.

Fick precis reda på en väldigt rolig sak. Gotlandsguiden vill göra ett repotage om vårat lag. Woaw. Ballt.

Två saker till innan jag lämnar bloggen, jag saknar det långa håret..
Och, jag har nu bestämt mig för vilken balklänning jag skall ha på balen :)



Postat av: Khangkheng´s ♥

söt du va:)

2011-02-04 @ 22:33:31
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!