tuppade av

Jag har verkligen blivit sämst på att blogga. Det är inte okej.

Igår var vi på studiebesök på samhall. Jag satt på en stol då hela kroppen blev varm, fick hjärtklappning, skakade och allt snurrade, kraftig huvudvärk och snabb puls hade jag också för den delen.
Tur man hade en lärare som är sjuksköterska i botten.
Imorse när jag och Elin var utanför skolan hände precis samma sak. Hon körde direkt ner mig till akuten där vi spenderade 5 timmar. Tålamod hade den bruden inte iaf. Haha.
Prover, CT- röntgen och allt tjoddelittanley vad ni kan tänka er.
Att det blev som det blev var för att jag anstränger hjärnan mer än vad min hjärnskakning klarar av. Kommer kanske vara såhär i ytterligare månader..
Ingenting syntes i röntgen iaf, ingen blödning osv. Det dom såg var att mina bihålor i näsan var svullna, så behöver använda nässpray. Haha vafan har det med saken att göra! Läkaren, Elin och jag fick iaf ett gott skratt.
Tur att inte det var orsaken iaf. Då hade det varit extremt pinsamt.

Idag, sen jag kom hem har jag bara sovit.
Imorgon ska jag upp tidigt för lillebror fyller år. Sedan ska jag dra mig till skolans trots ledighet för att ta igen lite plugg. Får även sällskap av Rebecca K :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!