jobb

God förmiddag vettja! :)

Vaknade strax innan tolv, superduper skönt att få sova ut i lugn och ro. Har tagit en dusch och ätit lite frulle.
Hela helgen skulle jag vara ledig, men det gick och sket sig... måste hoppa in och jobba då det tydligen inte fanns någon annan som kunde ta passet. Kul att jag har jobbat/jobbar varje helg i sommar. Jaja peeeeeengar iaf.
Börjar 14.30 och jobbar till 21.15.

Så ja.. blir inte så mycket uppdatering idag. Vilket jag hoppas att ni förstår. Men jag uppdaterar när jag kommer hem ikväll!



Postat av: mysan

Glöm aldrig att du är unik och underbar precis som du är!

kram <3

2011-07-31 @ 14:04:33
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!