när det äntligen är över

God förmiddag!
Brorsan ringde och väckte mig halv tio. Tack för den lixom..
Har hunnit med en dusch, ätit frukost och varit en sväng i stan för att hämta upp bror och hans tjeey.
Eller okej, jag vet inte om dom är tsm, men verkar så ;)

Jaja, back to my life. Jag har blivit tillsagt att städa idag. JIIIPPPPII. Vi får nämligen gäster ikväll.
Bara att sätta igång. Fast näe, väntar nog ett tag till.

En liten update tyckte jag att ni behövde. Vi hörs lite senare! :)




Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Sv: awesome! har ej direkt planerat något, tar dagen som kommer :) väntar forttfarande på min sena lön ska komma. Hur mår du idag annars?:) kram

2011-07-26 @ 12:24:25
URL: http://guevacci.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!