snart hoppar jag i säng, så godnatt! :)

Jag har inte kommit i säng än, även fast jag är sjukt trött.
Kan lika gärna hålla mig vaken tills familjen kommer hem, vilket är om ca 40 min.
Skall sova i min egen säng inatt och inte på soffan. Kommer sova som en gud. Hur bra?

Jag är sugen på att fixa mina naglar, men ingen ide då jag jobbar. Funkar lixom inte. Långa naglar och jobba på ett äldreboende passar inte riktigt ihop ;)
Såhär hade jag iaf på balen, när jag jobbar klart för sommarn skall jag fixa dom :)




 

..och så en bild jag tog herrom kvällen när jag satte mig vid halvet. Finns det något bättre än att sitta för sig själv och höra vågorna. Tror inte de va. Väldigt avkopplande.


Postat av: Anonym

- hoppas du får en bra dag :)!

2011-07-06 @ 03:04:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack så jättemycket! :)

2011-07-06 @ 07:56:45
URL: http://emeliejjohansson.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!