Sony Ericsson Xperia Neo MT15i Smartphone

Denna mobil fick följa med mig hem, den ligger just nu på laddning och jag längtar tills jag får använda den :D
Jag är typ lycklig och helt kär!!
Det fick bli en svart med glimtar av blått i botten av mobilen, den röda fanns inte på lager. Den som var den finaste. Men äsch, whatafuck, det gör inget :)

Och det bästa av allt med denna mobil är att det är 8,1 megapixel kamera. Jag tar aldrig kort med en riktig kamera, utan med mobilen ist. Så det är nice!
Ni kommer få lite uppdatering om mobilen när jag har använt den!

Klicka här för att läsa mer om mobilen!

( mobilen är inte så blå som det ser ut på bilden )





Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

härligt, jag mår fint :) hur är väder hos er just nu? här är det sol och varmt :D

2011-07-27 @ 16:24:31
URL: http://guevacci.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!