sova? JA TACK!

Känns jävligt bra att jag kan sova... måste somna måste måste måste.
Det värsta är att jag måste ha minst åtta timmars sömn varje natt, annars är jag helt väck i roten.
Vissa folk kan sova bara några timmar per natt, men inte jag.
Icke sa nicke. Får väl ta och slå mig själv med ett basebollträ i skallen så jag tuppar av. Fiiiiin idé. Hm.
Och ju mer man tänker att man måste sova ju mer uppspelt blir man.
Jävligt bra av gud som tänkte på alla dessa smådetaljer ;)

 
Bara för att jag inte hade någon annan bild att bjuda på.


Postat av: j e n n i f e r

sv: haha dom brukar säga så;) nä men tack detsamma:D

2011-07-19 @ 09:06:11
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!