trött tjey

Oj ni, nu är jag back on trak. Tror jag.
Har haft en bra helg. Idag jobbade jag från 6.45-21.15. Ett dubbelpass. Imorgon jobbar jag också dubbelpass, men jobbar från 7.30-20 ist.
Jag kommer vara dööööööd. Jag är det redan nu, typ. Nej inte riktigt.

Vad har hänt sen sist då? En jädra massa. Fick öroninflammation av min halsfluss. Nu mår jag en aning bättre. Kan iaf höra igen. Man känner sig helt efterbliven när man inte hör något. Dock är min hörsel fortfarande inte 100 % men det funkar.
Har umgåts med trevligt folk. Ni är bara för underbara mina pinglor!

Jag ska sova hemma själv inatt, gillar det verkligen inte. Och inatt fick jag endast 4 timmars sömn. Fint..
Alla kablar är urdragna sedan åskan, så jag får inte igång tv. Huuueh! Jag MÅSTE ha tv på när jag sover själv. Hur ska det gå?
Men vad gjorde jag med texten nu då? jag är ju flippad iaf..

Aja nog om snack, dags för ett citat ist.



Postat av: Liina!

Härlig blogg!!



...gillar du tatueringar / tattoo-art, skutta gärna in på min sida och lämna ett avtryck eller två! ;)

- Finns på bloglovin om intresse finns! ...målar gärna efter önskemål också!! :D



Ha en kanondag!

2011-07-04 @ 10:46:34
URL: http://liinanonstop.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!