pizza

Halloj!
Sen jag skrev sist har jag hunnit gått på bio med Elin, Tove, Kristian och några till.
Det fick bli hur många lingon finns det i världen. Riktigt värt att se!!!
Jag och K har även firat 1 månad <3

Jag är totalt slut i kropp och knopp. Sover konstant men är ändå lika trött.
Igår när jag kom hem från skolan sov jag tre timmar, senare på "kvällen" vid 18 gick jag och la mig och sov hela natten. Vaknade  imorse och trodde att jag hade försovit mig, sprang upp och mamma tittar förvånat på mig och säger
- Vad gör du uppe så här tidigt? Du brukar sova längre.
Jag kollar på klockan i köket och den visar 7.30. Alltså har jag på något konstigt vis ställt om min mobilklocka i sömnen. Skumt.
Han iaf med en god och klok frukost.

Sitter just nu och letar ny musik och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag plugga lite tänkte jag.

Puss hej.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!