1 maj

Åh äntligen hemma. Duscha fixa lite med naglarna och sen slå mig till ro en liten stund innan jag åker hem till älsklingen.
Min valborg var väl helt okej. Kunde varit mycket bättre. Men thats it.
Idag har jag en dålig-humör-dag. Kan bero på att jag glömt ta min medicin. Hm, bra gjort.

Ikväll skall jag se på Remember me, K har ingen talan, han får kolla han med ;) Varken han vill eller ej. Heh.
Imorgon bitti är det skolan som gäller. Barn och ungdomssjukvård sedan lite fix och prat inför studenten.
Måste även ringa en jädra massa samtal. Kuuuel. Juste, jag hittade en lapp herrom dagen där det stod att jag skulle varit hos tandläkarn den 18 april. Men lyckat.... kunde ha blivit av med min tandställning till studenten. Men det kan jag nog glömma nu...fuckit! Aja drömma kan jag iaf göra.

Nu kilar jag, hejsvejs.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!