5 av 5 toast

Vilken helg! Kanonbra rätt igenom!
Grillning, spökhistorier, spökstig, tippspromenad och mycket mer.
Tippspromenaden vann jag Tilda och Madde, så vi fick varsi en handduk.
Sen kommer dom roligaste lekarna/tävling, gud vad vi har skrattat.

Först skulle man springa stafett med en sik (fisk) som var drängt med sopa. En hel jädra fisk i näven, haha fyfan vad äckligt det va. Sen skulle man pricka innebandybollar i olika stora hinkar med olika långt bellanrum. Sedan var det någon konstig lek med ett garnnysta, sedan krocket och sist men inte minst så skulle man först trycka ner huvudet i en hink med vatten och få upp ett äpple, sedan ner i mjöl och hitta en tandpetare, sedan vidare till nästa tallrik där det låg salt, ta upp pinnen och springa till en tallrik med fiskbullar, fånga upp en och sedan springa en bit till där det låg godissnöre som man skulle få in i munnen innan man fick springa tillbaka till start då nästa fick springa.
Jag hade väääärldens degklump i ansiktet. Då menar jag verkligen världens! Den var så stor att den hängde och dinglade när jag sprang tillbaka.
Det tog ett jädra bra tag innan man fick ur allt ur håret. Plus att det bara fanns kallvatten så hjärnan höll på att sprängas.

Jag orkar inte berätta allt. Vi kom i säng 4 inatt så jag är helt slut.
Tänkte sova en stund sen ikväll ska jag köra ut Charlotte till Hörsne sedan hämta mamma och Johanna vid båten halv tolv.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!