babyblå naglar!

Jag orkar verkligen inta ta tag i svenskan. Orkar inte skriva ett PM som jag ska lämna in ikväll. Har inte ens börjat. Bra tjej. Jag är kass.
Det får gå som det går helt enkelt. Vet iaf vad jag skall prata om. Skall prata runt ca 5 min. Mitt är en aning längre. Är det för långt kan betyget sänkas. Så jag får prata fort. Det blir nog bra.
Men faaaaaaaaaaan, åh hur kan man lägga allt sånt här i slutet av trean. Det är så mycket med studenten och all ork är ursugen. Puckat!
Jag tror jag är lite nervös inför imorgon. Jag springer runt som en yr höna och kan inte sitta still.
Röker stup i ett för att bli lite lugnare, men inte fan hjälper det just ikväll...

Oh ja, jag är lite bitter just nu.
Godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!