balklänningen blir använd ändå :D

Aaaah, det är andra gången idag som inlägget inte publiceras. Man blir ju less.
Men iaf det jag skulle säga är att jag är så himla glad för tillfället.
Kristian bangade och ville inte längre gå på balen... Men idag har jag hittat två nya partner. TACK Frida och Emma :) Ni är gulliga som ställer upp!

Är precis hemkommen efter ett träningspass med laget. Eller laget och laget. Vi var bara fyra st. Så det blev inte sånt hårt pass. Bara 4 km. Men det räcker gott och väl i denna värme. Man orkar nästan inte mer.
Nu skall jag vänta på att mamma kommer hem med all frukt. Fruktsallad på G.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!