du gräver en grav för mig!!

Blev överlycklig när jag kom hem och såg att jag hade fått ett stort paket. TACK PAPPA OCH MALIN!!!!
Har haft en mycket bra dag. Hoppas att det håller i sig under kvällen också.
Gladare blev jag när jobbet ringde och ville att jag skulle komma in och jobba lite extra. Woooaw.
Skall snart iväg till träningen. Match mot grabbarna står på schemat. Awesome!
Hoppas även att vi tar en liten joggingtur innan. Vilket jag inte tror. Men jag är för en gångs skull sugen på de.

Igår var jag rädd. Livrädd rent ut sagt. Jag, Tove och Elin var på spökkväll. Hujedamig. Bara tjejer på spökkväll bådar inte gott. Men kul var det.


Hejhopp, ha det bra väl!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!