glatt leende

Jag kommer med ett glatt besked, min tandställning av numera inte i min mun utan i papperskorgen.
Känns hur bra som helst.
Har fått en tråd på baksidan. Känns lite ovant. Men man vänjer sig snabbt. Jag tänker inte ens längre på att jag har en tråd nere. Kännde mig lite som en valross när jag låg där. Två bummulstussar stora som tamponger uppkörda under läppen.

Har äntligen hittat ett PERFEKT halsband till balen, dock kostar den 800 kr. Hm. Varför ska allt vara så dyrt när man äntligen har hittat det man letat efter så länge..

Har inga planer inför kvällen, skall ut och springa en sväng iaf. Annars så får jag se vart världen leder mig.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!