haha

Jag försov mig imorse. Elin hade skickat en jädra massa sms. Snacka om stendöd.
Inte kunde jag somna inatt häller, så jag tig mig ett piller och efter en timma var jag däckad.
Strax efter nio var vi i skolan. Tur vi inte hade någon jätte viktig lektion.

När jag ringde till mamma förut sa hon att jag hade varit uppe imorse, att hon till o med hade pratat med mig.
WHAAAAT? Ska man skratta eller gråta?
Nästan att man blir rädd för sig själv. Jag har aldrig gått i sömnen förut.

Jag och E har varit en sväng på stan, jag har hittat allt till min bal nu. Halsband, lösnaglar, öronhängen osv.
Greeeat.
Sitter just nu i skolan och arbetar lite med Etik och Livsfrågor. Tråkigt som fan. Men det måste göras.
Har inte så mycket kvar nu, håll ut!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!