läääängtar till imorgon!

Okeeeey, gud vad inte extra snäll, det är typ storm ute. Men sol är det iaf. Tack för det, mannen!
Tänkte försöka hitta lä någostans, då kan jag stejka lite och läsa bok.
När mamma kommer hem skall vi in till stan så jag kan handla det sista inför balen och så :)
Vaknade vid tolv idag, har inte hunnit äta något så tänkte se om jag kunde hitta någon som lockar.
Just för tillfäller sitter jag och dricker en loka, det dämpar hungern faktikst. Så jätte hungrig är jag inte.
Men något måste jag ju ha i magen. Funderar på att ta en bit lax. Hoppar på lunchen på en gång.
Men jag vejt icke, får som sagt se vad det blir.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!