Läs och ta åt er

Ett inlägg till mina nära och kära!

Jag vill en gång för alla berätta hur mycket ni verkligen betyder för mig.
Det finns ingenting på denna jord som kan beskriva min kärlek till er. Inte ens ord. Det räcker inte till.
Jag vill inte tänka tanken av att gå ett enda steg utan er. Jag skulle inte klara det.
Utan er rasar min värld samman. Det går bara inte. Ingenting skulle funka.
Ni förgyllar min dag.
Det sägs att tiden läker alla sår. Bullshit! Om någon av er försvann skulle jag aldrig kunna ta mig samman. Aldrig.
Jag skulle vara så svag att mina ben aldrig skulle orka bära mig.
Jag skulle gå av i bitar, o dessa bitar skulle blåsa bort med vinden och aldrig mer hitta tbx.
Okej detta var en konstig gemförelse, men ni vet gott och väl hur jag menar.
Jag hoppas att jag aldrig får vara med om att någon av er går bort.
Jag vet att det bara är en önskedröm... Men drömma, det ska man få göra.

Jag älskar er!
// Eran Rebecca







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!