Kreta, here we come :D

God dagens!
Älskar när man precis skrivit klart ett inlägg, så trycker man på ngn konstig knapp och allt försvinner.
Kuel.
Har varit på kräklingbo marknad. Varför åkte jag med!? Blir så irriterad på folk som går sakta, folk som står mitt i vägen och folk som tränger sig. Något jag tycker är kostigt är att man ALLTID får undvika att inte krocka med någon, alltid en själv som måste flytta sig. Varför är det så? Nästa gång ska jag skita i det och gå rakt fram ist. Då får dom akta sig! ;)

Ska äta någon form av lunch nu, sen ta en tupplur.

Pirrar lite i magen inför morgondagen. Då åker jag ju! Det bästa av allt är att vi blir borta minst 19 dagar.
Mycket sol bad och fest. Leva livet helt enkelt.
Iiiiiih :D

Om jag inte uppdaterar mer ikväll så hörs vi när jag kommer hem, eller när jag får tillgång till internet. Lär bli ur dålig bloggning. Men det hoppas jag att ni förstår :)

Ha det kanon bra, för det ska jag!!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!