skriver av mig

Vet ni hur det känns att leva med en person man hatar?
Vet ni hur fruktansvärt jobbigt det är att bli nedtryckt varje dag?
Det är inte konstigt att jag gick ner i en depression, det är inte heller konstigt att jag aldrig blir bättre och det är inte konstigt att medicinen inte hjälper till fullo, när man ständigt känner sig världelös.
Försöker att inte ta åt mig, men det går inte att koppla bort.
Det är jävligt jobbigt. Nästan så jobbigt att man faktikst inte vill bo hemma längre.

Jag hoppas på förbättring.
Jag hoppas att du inom en snar framtid förstår hur mycket du skadar mig psykiskt!!

Det får bli ett dagens citat som passar bra in på hur jag känner!


Bättre att sakna den man älskar än tvingas leva med den man hatar.



Postat av: Ihngela

Men älskade lilla vän! Du måste ta ett ordentligt snack med din mamma om situationen för så här kan det inte fortsätta! Du vet att du är välkommen hem till oss om du känner att du behöver komma hemifrån!

Tusen miljoner kramar <3 <3

2011-09-09 @ 22:09:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!