lovet är slut, vilket innebär skolbänken.. wläe

Hela kvällen har jag bara suttit vid datorn. Har försökt gjort en ny header, men alla blev dåliga. typiskt. Får ta nya tag någon annan dag.
Jag märke förut att min mage växt alldeles för mkt under påsk. För mkt godis. Inte bra, verkligen inte. Och nu när vi bara gått ner till en träning i veckan så får jag ta mig i kragen och sätta på mig joggingskorna minst två gånger i veckan.

Nog om det.
Jag är inte ett dugg trött, funderar starkt på att kolla film. För att sitta vid datorn lockar mig inte så jätte mkt.
Imorgon är det skola, inte alls taggad, men jag har iaf sovmorgon och tur är väll det.

Godnatt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!