"DET HÄR ÄR EN PANKAKA"

Medans Elin fixar maten sitter jag här i soffan och spelar musik för fulla muggar.
Vi åkte inte bara till Maxi förut, utan till godis fabriken där vi inhandlade godis och tankade bilen. Nu slipper jag vara orolig över att få bensinstopp. yeah. Men 500 spänn ba sådär, varför ska bensin vara så dyrt?
När vi handlat klart tog vi en sväng till Högklint och Fridhem. Vibblebon har inte vart där förut serru, så jag släpte med henne. Vi letade efter rövar liljas håla men vi gick och gick och kom aldrig fram. Typ som klockan. Vi gav tyvärr upp eftersom kölden trängde in i vår hud.
Intressant inlägg va? Ehe.
Nu ska jag slänga in en låt jag gillar, sen hjälpa till lite.



HAHAHAHA ELIN TAPPADE KÖTTFÄRSEN PÅ GOLVET. HAHA JAG DÖR!!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!