finns ingen som är helt perfekt!

Börjar bli ganska trött på att börja inläggen med "förlåt att jag inte bloggat".
Så nu skiter jag i att säga så,  kör på ba!

Har väl inte hänt så jätte mycket dom senaste dagarna, har packat och skall snart packa upp allt och packa ner det igen. Måste gå igenom en gång till känner jag.
Lite sådär perfecto om mig! ;)

Ikväll är det träning som står på schemat, sista innan jag drar. Hoppas att jag kommer hem innan seriestarten, fast ändå så vill jag vara borta så länge som möjligt.
Har faktikst ingen aning om hur länge vi blir borta, men minst 19 dagar iaf. Awesome. Fan vad skönt!



Postat av: ebba :)

härligt att du kör igång igen kram! :)

2011-09-08 @ 15:38:47
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!