update

Det är mycket nu innan jul, många blir tressade, men icke jag.
Tar det lugna puckar med allt.
Städat mitt rum har jag gjort idag, nu ser man att även jag har ett golv. Fick leta länge efter mitt försvunna golv, men nu är det åter på plats som det ska va. Hehe great.
Imorgon ska jag gå på stan med lillebror, han ville handla julklappar med mig. Har två julklappar till att fixa, två flugor i en smäll.

Fick även ett samtal från jobbet att tomten hade varit där och lämnat julklapp till mig, så ska passa på att hämta det imorgon när jag är i staden :)

Juuuuuste, imorgon kommer C hem igen, men bara över jul. Flera flera månader sist jag träffade henne. Skitungen är bosatt i Norge så liiiite långt att åka för att hälsa på. Så jag ska passa på att krama ihjäl henne innan jag beger mig från ön, julfirande hos pappa och Malin i örebro. Ååååh så mysigt!! Vill typ åka nu på stört. Men det får väntas till torsdag morgon :)


Postat av: Louise

Hej!

Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-onsdag-2.html#comment

2011-12-21 @ 06:54:48
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!