hejhej hemskt mycket hej.

Haha men gud, nästan en månad sedan jag skrev sist.
Jag jobbar, sover, äter och tränar.
Egentligen har jag inte ett skvatt att skriva, tar dagarna som dom kommer.

Leder just nu poängligan i mitt innebandylag.
Inte för att det är så intressant, men vafan, jag kan inte skriva tre små ynkla rader. Så därför kommer det lite ointressanta meningar också. Som detta tex.

Ajh, babbel, nu ska jag byta om sen dra på träning.

Om ni vill veta en till sak så känner jag mig som en gammal kärring, har ont i varenda luten kroppsdel och är så trött att jag måste sova middag varje dag. Spekar ingen roll om jag vaknat sent.
Märks att man fyller 20 om ca två månader?! Haha, fyfan.


Postat av: REBECCA

Hej! allt bra med dig? Kram

2012-01-31 @ 17:17:05
URL: http://magicstory.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!