25/5-09 <3

Hej hej :)
Idag vaknade jag av att telefonen ringde vid halv elva. Såklart var det mamma.
Skulle iegntligen ha cyklat in till bup idag, men mamma tyckte det blåste så mkt så hon kom och hämtade mig ist. Tack mami! :)
Efter bup åkte jag och mamma till stan en sväng. Träffa Frida och Josefine där :) <3 Så vi stod och snacka en låång stund. Sedan vidare till maxi för att inhandla grönskaer till tacosen ikväll. Mumma.
Gabriel kommer hit till mig ikväll. Mys. Han slutar vid sju så han kommer runt åtta halv nio skulle jag tro.
Snart ringer nog Frida, vi ska planera lite inför imorgon när hon kommer.
Ha det bra. Skriver troligtvis imorgon!

Pussen



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!