thats it

Dagen blev inte som planerat. Mamma ringde och bad mig plocka av våra vinbär från våra vinbärsbuskar. Och eftersom att jag kände att jag inte gjort någon nytta här hemma på några dagar bestämde jag mig för att gå ut och plocka, även fast jag verkligen inte orkade. Så det blev inget te och ingen bra film för min del.
My ringde förut och frågade om jag ville hänka på till Kneippbyn och äta. Det lät mumma så jag tog cykeln och cyklade ner och mötte My och hennes mamma. Åt natcho talrik. Och rikigt gott var det!
Hahah juste, jag höll på att vurpa med cykeln när jag cyklade hem. Såg först inte att det stod en stenbock mitt i cykel banan. Men efter en panikbromsning klarade jag mig galant :)
Nu ska jag ta och dricka mitt te, slänga mig i sängen och sätta på en film. Det blev ju aldrig av förut.

jag är inte kär längre..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!