nu får det vara nog!

Idag var jag och Charlotte en sväng på stan. Hittade verkligen ingenting. Men det är ju alltid så att när man har pengar och vill köpa något så hittar man inget. Det suger röv. Men eh, jag hittar väl något någon annan dag.

Just nu är jag hemma själv, väntar på att mamma och dom skall komma hem så hon får titta på mitt finger. Vi pratade om igår att vi kanske skulle åka ner med det eftersom det verkligen inte ser bra ut. Men varken hon eller jag orkade det så vi sket i det. Men nyss när jag kollade på det så har det blivit värre. Jag säger ju att det blir värre för varje dag. Så nu måste vi nog åka in.. men jag pallar fan inte.
Plus att ikväll skall vi in till mormor och morfar och äta. Aja får se vad mamma tycker när hon kommer hem.

puss o hej leverpastej. Apropå leverpastej så är det ett väldigt äckligt namn..



Postat av: Frida

Vilken fin header du har gjort bebis! :D <3

2009-12-27 @ 18:40:19
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!