osmart som man är

Jag har frusit ihjäl idag. Mina tår och mina vänstra fingrar. Trodde seriöst att dom typ skulle ramla av.
Det blev inge fika på ringduvan, utan bageriet ist. Det var så mkt folk överallt. Plus att det bara blev jag Maria och Frida. Dom två hörsne boarna och Josefine kunde tydligen inte längre.. Så tråkigt när man bestämmt något som inte blir av..

Nu ikväll har jag tagit av allt från min hand. Skulle ju tagit bort det på onsdag, men det blev att jag gjorde det idag ist.
Det är jätte jätte svullet, fingret ser ut som ett cp och det ser allmänt inte bra ut. Plus att jag känner mig mer handikappad nu än vad jag gjorde när jag hadde det inlindat av allt möjligt efter operationen.
Jag kan även inte röra fingret ett skit. Får be om råd hos sjukgymnasten imr när jag ska dit med min höft.

Jag mår inte så prima just nu, har ont i huvet och känner mig typ yr på något sätt.
Det får bli sängen riktigt tidigt ikväll.

Detta blev ett klag inlägg, förlåt mig.



Postat av: Frida

Jag tyckte att det blev väldigt mys ändå :)

Tur att du gillade min julklapp :'). PUSSS <3

2009-12-21 @ 22:32:31
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!