skrattdamp i magen

Dagen började segt. Men när jag fick träffa mina underbara blev jag direkt mkt piggare.
Älskar er mina flickor, ni gör min dag!

Hade först religion, då jag och Josefine W sammarbetade med en uppgift som vi skulle göra. Shit som vi skrattade.
Sedan var det dags för svenska, då jag och Josefine arbetade tsm igen. Vi skulle måla om lesbos, = en lesbisk kvinna, så vi målade ett lesbiskt par. Så jävla klockrena blev det. Yeah.
Sista lektionen vi hade var social omsorg. Hur dryg lektion som helst. Men vi överlevde iaf. Fick tbx en uppgift som vi lämnade in i tisdags, fick VG+ på den :)

Imorgon har vi ett stort trafikantprov. Jag är inte alls taggad..
Om en stund ska jag se S.O.S Gute sen blir det dusch sen säängen.
Puss





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!