till dig

Vi alla vet att livet förändras väldigt snabbt.
Jag finns verkligen här för dig, dag och natt.
Allt du gjort för mig ska du få tbx, allt och mkt mer.
Jag älskar dig min vän, och kom ihåg det!
Det här kommer bli bra tillslut, även fast det är jävligt jobbigt.
Jag ska hjälpa dig så gott jag kan.
<3

Denna skoldag var kort. Det började med prov. Gjorde klart provet på en timme. Eftersom vi slöt efter vi gjort klart provet så satte vi några st kvar i skolan och bara pratade. Sen gick vi och åt och vi halv tolv åkte jag bussen hem.
Sov i tre timmar. Riktigt skönt. Sen åkte vi till affären och handlade. Sen när vi kom hem slocknade jag en stund till. Vad är det med mig lixom? :P
Ikväll har jag iaf sätt idol, tyckte att det var rätt som gick vidare till finalen! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!