taggar som fän

Ingen fårö blev det, men en heldag på stranden med mkt skratt, stora vågor och sand i ögona.
Min fotbollstränare ringde mig förut, dom behöver tydligen mig i p18 cup imorgon. Och inget man tackar nej till precis.
Så imorgon är det samling på p18 kl tio och första matchen är kl elva. Andra matchen var nog kl fyra trodde han.
Så nu dricker jag o dricker och dricker. Alltså vatten..
Får väl snart gå och lägga mig, fast jag är igentligen inte trött, men om man ska orka spela får man väl vara smart.
Fast jag vågar inte sova i mitt rum, så jag har lite problem. För vid halv sju imorse vaknade jag och vände mig intill vägen för att somna om, men av någon konstig anledning öppnade jag ögonen och får syn på en BIIIIIIG spinde. Höll faen på att skita på mig av skräckslagenhet. Så jag tog mitt täcke och kudde och sprand till soffan och la mig där ist.
Och jag har inte hittat spindeln så jag vågar inte sova i mitt rum..

Nu ska jag kila, blir nog en uppdatering imorgon om hur fotbollen gick.
PÖSS



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!