vill inte att det skall vara så här. PALLA LIXOM!

Tjollehoppsan!
Igår var jag ute hos farmor och jobbade. Klippte gräsmattan med åkgråsklipparen. Skojsigt. Jag staplade även ved. Har ont i halva kroppen idag :P Ont i högerbenet och ont i vänster sida på magen. Så det är bara halva kroppen. Haha men det är det fett värt.
Idag blev det en heldag på stranden med My. Sköönt som attan var det i vattnet! Så lite mer färg har man allt fått :)
Imorgon blir det att gå upp tidigt och åka med pappa ut till älskade farmor och göra klart det sista som behövs göras. Sen på lördag åker jag ju med pappa upp till Örebro. Skall bli så skönt att komma ifrån allt ett litet tag.
Bråkade med Gabriel, men det är bra nu igen som tur är :) Skall kanske träffa honom imorgon kväll <3
Jag tror att jag har börjat banta, utan medvetande. Not so good! Får ta och skärpa mig.
Just nu väntar på att My skall höra av sig så vi kan hitta på något en liten stund :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!