-'

Dagen började med sovmorgon. Men eftersom min halvpappa fyller år idag så var det upp tidigt för att gratta. Men det hindrade inte mig att gå ner till sängen och sova lite till.
Gick upp halv tio, duscahde och gjorde mig iordning. Sen fick jag skjuts in till skolan till kl elva.
När jag kommer upp i klassrummet möter jag Frida och Maria. Fick ett väääääääldigt roligt meddelande (not). Lektionen som jag skulle va var inställd för de som redan hade gjort provet. Kul att dom har sagt det lixom. Aja. Satt iaf och räknade matte på extramatten med några st från klassen.

När My slutat så kom hon upp till mig och vi satt och snackade ett tag. Sen gick vi till steffen huset där vi väntade på Emma. Vi drog ner på stan och käkade mat, sen bio. Vi såg twilight. Så grymt bra är dom filmerna. Lätt värt att se om ni inte sätt dom.


 
haha ibland älskar jag att lyssna på denna låt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!