-.

Hellu everybody.
Blandade känslor idag kan man ju säga att jag har, ledsen; glad, arg och rent utsagt förbannad!
Var skit trött imorse, men jag och Elin lyckades ta oss upp ändå, men sminket avstod vi. Mötte sedan upp Johanna och cyklade till skolan.
Väl i skolan sitter vi där med våra matteböcker och väntar på att våran lärare skulle komma. Men kommer han? Nej. Kul att vi typ kunde sovit längre. Usch redan där förstod man att dagen skulle bli pang bom.
Kia kommer sedan in i klassrummet och säger att vi ska ta vaccinet mot svininfluensan 09.15. Ännu roliagre att vi fick reda på det knappt en timme innan. YÄÄSS jätte förberädda var vi.. not.
Jag och Elin gick in tsm. Det gick jätte bra, själva sticket känndes typ inget. Det konstiga var att det näst intill spröt blod ur mig. Men det hade inte blött på någon annan som hon tagit. Aja det var säkert bara ett blodkärl.
Men iaf så tog Elin och vi gick in i klassrummet igen. Käkade OP frukost sen drog jag och Elin iväg till tandläkarn. Tänkte fanemi inte gå dit själv :P men bra gick det. Fick berömm av tandläkarn, typ första gången i hela mitt liv! :D

Av sprutan så har jag fått biverkningar, bara och elin som fick det i klassen av oss som tog den idag. Mår inte helt perfa kan jag påstå. Tänkte lägga mig en stund tills My kommer hit.
Ikväll blir det träning om det orks.


big deal?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!