25/11

I'm gonna kick youre as!

Öjh tja! Tja lixom, hur fult är inte det ordet? Så fult att jag inte ens vet varför jag skriver det!?

Nu ikväll har jag spelar match mot grabbar. Vi åkte på stordäng men är rätt så nöjd ändå :)
Höften kändes helt okej. Frågan är hur den kommer vara imorgon? Och vad sjukgymnasten kommer säga?
Dessa frågor återstår att se.

Jag sitter just nu och tuggar på ett tuggummi som jag tuggat på ett tag, det börjar bli riktigt äckligt. Undrar varför jag inte spottar ut det. Kan nog bero på att papperskorgen är längre bort än vad jag orkar gå. Ligger ju så skönt i sängen.
Får helt enkelt sätta det på "underlägget" till datorn tills imorgon då jag rör på fläsket igen.

Nue skae jage snarte sove. Har inte sovit klokt sen i söndags. Vetifasiken vad det är som är fel. Men något är det iaf..
Nej nu ska jag sluta babbla. Tjiing på er!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!