.

Tjenixen igen.
Just nu sitter jag i min säng med iskalla fötter. Känner att jag borde lägga på mig en filt, men filten ligger i min fotölj typ två meter bort, för långt för att jag skall orka resa på mig. Så jag får helt enkelt frysa en stund till.
Mormor och morfar är här, vilket dom har varit den senaste kvarten. Men jag tror dom precis gick igen. Ojs vilket otur, jag han aldrig hälsa. Ops.
Jag lovade mig själv att jag skulle plugga när jag kom hem. Men nu har jag suttit här i över en timma. Vart tog pluggandet vägen?
Böckerna ligger precis bredvid mig, men det lockar mig inte till att börja plugga.
Jag har ap ont i min höft, jag börjar snart gråta. Fattar inte att det kan göra så fruktansvärt ont när man inte ansträngt sig något. Jag kommer snart ta en motorsåg och såga av benet. Eller nej, det kommer jag inte. Men jag hadde lätt kunat gjort det om jag inte bara hade haft ett ben kvar.
Nej nu ska jag äta, sen efter tänker jag göra mig en fruktsallad, sjukt sugen på det!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!