.

Nu när jag har lite mer tid till att skriva tänkte jag berätta om dagen.
Morgonen började med prov i social omsorg om utvecklingsstörning. Det gick nog riktigt bra tror jag. Satt verkligen och plugga jätte mkt i gårkväll med Rebecca som kom hem till mig.
Efter provet var det dags för idrott då vi hade teori. Sen var det klassråd och vi slöt kvart i tolv.
Tog bussen hem vid halv ett och gick med Charlotte hem från bussen. När vi kom utanför våra hus bestämde vi oss för att lejka och vi gick in till henne. Kollade tv, tog en massa kort och satt vid datorn. Sen när jag skulle hem och äta hade det börjat regna, men tur att vi bara bor  två steg från varandra så jag klarade mig utan några större bekymmer.
Sen nu ikväll, från halv åtta till nio var det träning. Måste jag ens förklara hur det gick? Nej jag tror jag skippar det faktiskt..

Imorgon blir det skolan från åtta till tre någon gång. Sen hem till mig med Frida, Erika och Josefine och äta mat och plugga på latiska ord om kroppens olika ben.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är riktigt trött. God natt, hoppas ni haft en bra onsdag! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!