.

Godmorgon,
Vaknade vid tio. Gick upp även fast jag kunnat sovit längre. Men kände att jag inte kunde sova bort hela dagen.
Just nu är det bara jag hemma. Riktigt lungt och skönt. Sitter och pluggar. Går riktigt bra med pluggandet idag. Har gjort 29 frågor och har bara 11 kvar. Sen är det bara att fortsätta träna på de latinska orden. 
Tänkte inte plugga så mkt idag. Gör nog klart det här sen hittar jag på något. Tänkte kanske ta en långprommenad eller något.
Fast.. jag är väldigt pluggsugen idag, hur man nu kan vara det? Men det här känns som en sån här dag man kan plugga i fred. Får helt enkelt se hur dagen blir.


 Hanson – A Song To Sing



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!