F R U K T Ä R G O T T !

Godkvällar!
Just nu har jag tagit ett litet uppehåll från pluggandet. Är klar med sjukvård och arbetsmiljö och säkerhet, men måste plugga på så jag kan redovisningen ännu bättre. Nu den senaste timmen har jag ägnat mig åt samhällskunskapen. Gjorde först fel frågor, jävla klart är vad jag är, så jag fick sudda ut allt och göra de rätta frågorna. Har bara två frågor kvar sen är jag klar men det också.

Har precis pratat med My i telefonen, både hon och jag hade mkt att prata om.
Vi bestämde att vi ska träffas efter skolan och äta ngt hemma hos mig innan träningen.
Imorgon ska jag frsöka träna med höften, ja ni läste rätt, JAG SKA TRÄNA! Hur awsome är inte det lixom?
Sen efter träningen blir det hem o duscha sen plugga till provet jag har på onsdag.

Med detta vill jag meddela att det inte blir något bloggande imorgon. Förhoppningsvis inte iaf, kanske hinner med ett litet inlägg innan jag sätter igång med pluggandet. Får se.

Jag är så himla trött efter allt pluggande att jag knapt orkar hålla pennan längre. Great? Nej! Ursch jag måste verkligen fortsätta nu. Orkar inte sitta uppe hela natten, vilket jag lär få göra ändån..

Hoppas ni haft en bättre kväll än mig!
God natt gott folk.
P u s s



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!